Bliv elev

Kontakt os for et uforpligtende besøg hvor du kan høre mere om hvem vi er og om mulighederne for indmeldelse på Parkskolen.

• indskrivning til førskole og 0. kl.
  • skoleskift

Måske er du tilflytter til Herning, eller måske skal du skifte skole efter sommerferien.

Kom og følg undervisningen i 3 dage og oplev hvordan en lille byskole er. Vi har god tid til den enkelte!

OBS! I indeværende skoleår har vi enkelte ledige pladser på nogle af klassetrinene. Kontakt skolen på kontaktinfo i bunden af siden.

Du kan indmelde dit barn på Parkskolen ved at ringe til skolen på tlf. 97 12 58 33

Indmeldelsesblanket vil blive tilsendt, eller du kan selv downloade og printe indmeldelsesblanket her nedenfor.

Du er altid velkommen til at besøge skolen, blot vi aftaler en tid inden dit besøg.

Herunder kan du downloade en indmeldelsesblanket.

Indmeldelsesblanket