Førskole (Spirerne) og 0. klasse på Parkskolen

Den 1. marts begynder det næste hold elever i Parkskolens førskole, som til august bliver den nye 0. klasse. Indskrivningen er i fuld gang, men der er stadig pladser.

Læs mere om skolen herunder og hold dig ikke tilbage med at booke et besøg for at høre mere om den lille friskole i hjertet af Herning, der skiller sig ud.  Måske er den også noget for dit barn.

Lille friskole
Parkskolen har kun ét spor – altså ingen B og C klasser. Samtidig har klasserne en størrelse, der giver mere nærvær og ekstra tid til den enkelte elev. Det betyder god trivsel for børnene.

Madpakkefri skole
Eleverne skal ikke medbringe madpakker. Det klarer skolen, så familierne kan bruge tiden på noget andet. Skolens eget køkken laver sund mad 3 gange om dagen, som eleverne nyder sammen i vores egen kantine.

Kreativitet og bevægelse
Børn KAN. Derfor giver vi børnene mulighed for at prøve egne evner af. Eleverne i indskolingen laver cirkus og andre kreative udfordringer, ligesom sang, musik og bevægelse er en central del af livet på skolen.

DGI udeskole
Parkskolen spiller gerne på udebane. Vi er faktisk certificeret DGI-udeskole. Det betyder vi gerne rykker klasselokalet ud i byen – fx biblioteket, museer, naturen eller vores egen kolonihave.

Har du og dit barn lyst til at høre mere om førskole og 0. klasse på Parkskolen, så kig forbi.
Book besøg på 97125833 eller skriv en mail til info parkskolen@parkskolen.dk

Vi vil glæde os til at se jer!